یزد - دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد گفت : همزمان با ایام دهه کرامت چهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضورخدام آستان قدس رضوی دریزد برگزار خواهد شد.

چهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام سید ناصرحیدری پیش ازظهریک شنبه درنشست خبری چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید اظهارداشت : همزمان با ایام دهه کرامت ، چهاردهمین جشن برزگ زیر سایه خورشید با حضور۳ تیم ۴نفره نفر ازخدام آستان قدس رضوی شامگاه دوشنبه ۳۱خرداد  همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آستان مقدس سید جعفر یزد برگزار خواهد شد و برای چهاردهمین سال متوالی پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد به اهتزاز درخواهد آمد .

وی افزود: هرساله این جشن با اجتماع عظیم مردم برگزار می شد و طی  یک سال گذشته با توجه شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور حفظ سلامت مردم چهاردهمین جشن برزگ زیرسایه خورشید با تعداد ۱۰۰۰نفر از مردم استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد و این جشن و به صورت مستقیم از شبکه تابان یزد پخش خواهد شد .

برگزاری ۱۷۰برنامهبا رعایت دستورالعمل های بهداشتی

حیدری تصریح  کرد: در چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید ۱۷۰برنامه با حضور ۳ تیم ۴نفره  نفر ازخدام آستان قدس رضوی طی ۸ روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار می شود  که ۷۰برنامه در شهر یزد و مابقی برنامه ها در شهرستانها با افراد محدود برگزار می شود .

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان گفت: عمده برنامه های چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید با توجه به شرایط بیماری کرونا ، سرکشی به بیمارستان ها ی استان و دلجویی و عیادت از بیماران کرونایی  بوده و همچنین دیدار با کادر درمان در دستور کاراست که همه این اقدامات باهماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت : دیدار با شخصیت ها ی علمی و فرهنگی استان ، دیدار با کارافرینان ،بازدید از مراکز صنعتی استان ، تکریم خانواده کادر درمان و افتتاح  یک مرکز کارافرینی از دیگر برنامه ها ی چهاردهمین جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید در استان است  .

این مسئولبا بیان اینکه امسال  هم به مانند سال گذشته نمی توانیم در مساجد و حسینیه و دیگر اماکن جشنواره زیرسایه خورشید را برگزار کنیم گفت : محلات با نمادهای رضوی و چراغ های رنگی با همکاری شهرداری آذین بندی خواهد شد و مردم با نصب بنر و پرچم بر سردر خانه ها وادارات ارادت خود را به  امام رئوف نشان خواهند داد .

رویکرد جشنواره خدمت رسانی به محرومان است

ناصری تصریح کرد : ازجمله رویکردهای ما دراین جشنواره ، خدمت رسانی به محرومان است و ما تلاش داریم با این جشنواره بتوانیم گوشه ای ازمشکلات را برطرف سازیم .

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید استان گفت: اهتزازپرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد، خاطره گویی ، قرائت صلوات خاصه ، نقاره زنی خدام آستان قدس رضوی  ، اجرای سرود و تواشیح ازمهمترین برنامه هایی است که درچهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان برگزار می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.