طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۲۵۹ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان, شمار مبتلایان از ۱۷۹ میلیون نفر فراتر رفت.

 کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۱۷۹ میلیون نفر + جدول تغییرات

قدس آنلاین؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۷۹ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۵۶۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۱۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۶۳ میلیون و ۸۲۷ هزار و ۴۶۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴ هزار و ۲۸۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۱۷ هزار و ۱۶۶ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۳ هزار و ۲۵۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۲۲۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۸۸ هزار و ۱۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۴ هزار و ۱۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۹۲۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۵۰۱ هزار و ۹۱۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به ترتیب با ۵ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۳۱۱, ۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۲۹۹, ۵ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۲۶, ۴ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۰ و ۴ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۷۸۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۴ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۷۸۹ مبتلا و ایتالیا نیز با ۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۹۷۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۲۸ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۰۹, ۲۸ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۱۵ و ۱۶ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۲۳۸ نفر بهبود یافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.