امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: اینجانب ضمن تکذیب قطعی موارد مطرح شده توسط آقای سلیمی نمین، ایشان و همه ی دلسوزان را به اخلاق و تقوا توصیه میکنم و حق برخورد قانونی با ایشان را برای خود محفوظ می دانم.

واکنش قاضی زاده به ادعای سلیمی نمین درباره یک پیشگو: این شایعات بی اساس و مضحک است

به گزارش قدس آنلاین، عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا در گفتگویی که با این خبرگزاری داشت مدعی شد «یک پیشگو در مشهد به آقای قاضی زاده هاشمی گفته بود که تو قطعا رئیس جمهور می شوی»

این ادعای سلیمی نمین با واکنش سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم روبرو شد. او در جوابییه ای که برای خبرآنلاین فرستاده نوشت؛

إِنَّ الَّذِینَ جَآءُ و بِالْإِفْکِ عُصْبَةٌ مِّنکُمْ لَا تَحْسَبُوهُ شَرًّ الَّکُم بَلْ هُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ لِکُلِّ امْرِئٍ مِّنْهُم مَّا اکْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَالَّذِی تَوَلَّیٰ کِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذَابٌ عَظِیمٌ . 

بی گمان کسانی که بهتان را به میان آوردند ، دسته ای متعصب از شمایند . این ( تهمت )را شری برای خود به حساب نیاورید ، بلکه آن برای شما خیری است و هر مردی از آنان ( که در این کار دست داشته همان ) گناه دنباله داری که مرتکب شده برای اوست ، و آن کس از ایشان که قسمت  عمده ی آن را به گردن گرفته ، برای او عذابی بزرگ است. سوره مبارکه نور آیه ۱۱

از افرادی که مدعی پژوهشگری هستند انتظار می رود براساس مدارک و مستندات صحبت کنند نه براساس ذهنیات

اکنون که پیش بینی ایشان مبنی بر انصراف بنده در ایام انتخابات درست درنیامده بجای پاسخگویی، اقدام به انتشار شایعات بی اساس و مضحک میکننداینجانب ضمن تکذیب قطعی موارد مطرح شده توسط آقای سلیمی نمین، ایشان و همه ی دلسوزان را به اخلاق و تقوا توصیه میکنم و حق برخورد قانونی با ایشان را برای خود محفوظ می دانم.

فرزند ملت بزرگ ایران سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.