معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید وامورایثارگران در مشهد گفت: اگر امروز متواضعانه در خدمت جانبازان هستیم، برای این است که آنان مایه بصیرت مردم هستند تا راه گم نشود.

 جانبازان مایه بصیرت مردم هستند

به گزارش قدس آنلاین، سعید اوحدی  در همایش تکریم و تجلیل از جانبازان شیمیایی کشور در مشهد افزود: جانبازان شهدای زنده هستند و نیازی به تکریم ندارند.

وی ادامه داد: در همه جوامع بشری به موضوع تاریخ تاکید جدی شده است و هدف از برگزاری اینگونه جلسات این است که می خواهیم صفحات نورانی تاریخ را که جانبازان به رشته تحریر درآورده‌اند به آیندگان منتقل کنیم.

رییس بنیاد شهید وامورایثارگران گفت: حضرت امام علی (ع) فرمودند استمرار و مرور تاریخ باعث بصیرت انسانها می شود، برگزاری این نشستها، بستر گرفتن بشارت از شهدا بابت انتقال ارزشها به نسل بعدی است.
وی دفاع مقدس را دوران طلایی تاریخ انقلاب عنوان کرد و افزود: در گام دوم انقلاب و در چله دوم انقلاب باید به این نکته توجه داشت که تاریخ گذشتگان‌ ما، تمدن آیندگان را تبیین و روشن می کند.
اوحدی ادامه داد: در طول جنگ ۲۵۰ بار حمله شیمیایی به مناطق جنگی و غیرنظامی کشور با حمایت استکبار جهانی به ثبت رسیده است.
وی گفت: اگر امروز سوریه با عزت انتخابات برگزار می کند یا یک جریان انقلابی در مجلس عراق برای نخستین بار حضور دارد، اگر عربستان برای مذاکره با یمن مظلوم التماس می کند به خاطر رشادتهای جانبازان عزیز است.

معاون رییس جمهوری افزود: جنگ تمام شده اما جنگ در خانه شما جانبازان و منازل شهدای مدافع حرم با وجود آلام شما ایثارگران همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.