معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از آماده‌باش نیروهای امداد و نجات این جمعیت در ۶ شهرستان استان به دلیل شرایط آب و هوایی امروز خبر داد.

آماده‌باش امدادگران هلال‌احمر در ۶ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا صیادی این  شهرستان ها را نیشابور، کاشمر، بجستان، تربت حیدریه، مشهد و چناران عنوان و اظهار کرد: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی استان، برای این مناطق احتمال بروز سیلاب و خسارات ناشی از وزش باد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد :در هر یک از شهرستانها بین سه تا پنج گروه تخصصی سیلاب و امداد و نجات به صورت آماده باش مستقر هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه از روز پنجشنبه بعد از ظهر امدادگران هلال احمر در سراسر استان آماده باش بودند، افزود: با وجود بارش های رگباری و پراکنده در استان، طی این مدت گزارشی از بروز خسارات ناشی از وزش باد و جاری شدن سیلاب در هیچ یک از مناطق استان گزارش نشده است.

این مسوول گفت: نیروهای هلال احمر در ۲۴ ساعت آینده و تا زمان خروج این سامانه آب و هوایی از استان، در حالت آماده باش قرار خواهند داشت.

سامانه بارشی از روز پنجشنبه در استان خراسان شمالی فعالیت خود را آغاز کرده است که اداره کل هواشناسی در این زمینه هشدار وقوع سیلاب و خسارت ناشی از وزش باد را داده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی، در شبانه روز گذشته بارش باران در پنج شهرستان مشهد، کاشمر، گناباد، فریمان و تایباد گزارش شده که بیشترین آن در شهرستان کاشمر به میزان ۳.۵ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.