نماینده مردم همدان در مجلس گفت: قاچاق کالا توسط فرزندان وزراء و مدیران رانتی، از دست دادن فرصت‌های منطقه‌ای و وادادگی در برابر غرب و دلدادگی به آنان و... نمونه‌هایی از سرزمین سوخته‌ دولت دوازدهم است.

فلاحی مطرح کرد: قاچاق کالا توسط فرزندان وزرا و مدیران رانتی

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: این روزها که بر ملت عزیزمان سخت می‌گذرد سخن از انکار سرزمین سوخته‌ای است که منتقدان دولت مُثبِت و حامیان دولت منکر آنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما آنچه در مرآ و منظره همگان است حقیقت ماجرا را اثبات می کند. آقایان حامیان دولت تدبیر و امید! ویژگی‌های این سرزمین سوخته سوخته‌ای که شما منکر آن هستید، در طول هشت سال سکان‌داری شما در عرصه اجرا مواردی را شاهد بودیم که مردم در جریان کامل آن قرار گرفتند و کاملاً  آن را حس می‌کنند.

وی افزود: کاهش ارزش پول ملی، تورم 10 برابری، افزایش بیکاری و ناامیدی جوانان از آینده، افزایش تنش با کشورها علی رغم شعار تنش‌زدایی در ابتدای دولت، افزایش فاصله‌ها بین مردم و مسئولان و فاصله طبقاتی در جامعه، افت روزافزون ارزش‌های اخلاقی در جامعه به یمن شعارهای کذایی انتخابات، و حمایت از فضای مجازی افسارگسیخته شما، تعطیلی هزاران واحد تولیدی و بیکاری ده‌ها هزار نفری کارگران، به یمن امضاهای طلایی شما و قاچاق کالا توسط فرزندان وزراء و مدیران رانتی و فاسد، افزایش بی حساب و کتاب قیمت مسکن و افزایش ناامیدی از زندگی آرام به یمن تعطیلی مسکن مهر و وزیران بی‌دغدغه و میلیاردی، ترویج اشرافیت بین مدیران و مسئولان دولتی، و عدم پاسخگویی به مردم و درد بی‌درمان بی‌دردی، دیپلماسی واداده و مذاکرات فرسایشی و پرهزینه که مولود آرمانی آن برجام بی‌فرجام شد، و تعطیلی تاسیسات هسته‌ای و ناامیدی و مهاجرت دانشمندان هسته‌ای و یا شهادت برخی از آنان، میدان داری و نفوذ مدیران ناکارآمد و بعضا بی‌صلاحیت در پست‌های مختلف کشور که اعتقادی به انقلاب و نظام اسلامی نداشتند و نهایتا موجب نارضایتی مردم و تعطیلی امور شدند، انتصابات و استخدام‌های بدون ضابطه و قانون در دستگاه‌های مختلف، از دست دادن ظرفیت‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای در پی وادادگی در مقابل غرب و دلدادگی به آنان نمونه‌هایی از این سرزمین سوخته است. 

فلاحی خاطرنشان کرد: امروز دیگر مردم تفاوت کار سرهنگ و حقوقدان را دیده‌اند و شاهد آن حضور میلیونی پای بدن پاره پاره سردار دل‌ها و محسن حججی‌ها بود که در میدان کار خالصانه کردند و نام ماندگار به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم. نه جای تعطیلی تابستانه و از دادن فرصت‌ها برای مجلس انقلابی است و نه جای مماشات برای برخورد با مفسدان اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی برای دستگاه قضا و نه تعلل در پاکسازی مدیران ناکارآمد و بی‌خاصیت.

وی افزود: آنچه امروز مردم منتظر آنند تغییر وضعیت موجود است.

فلاحی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی! امروز ابهام در چگونگی تشکیل کابینه و شایعات و زمزمه‌های مختلف در سخن از کابینه فراجناحی و احیانا استفاده از برخی مدیران فعلی ما را نگران کرده است. نگران ادامه وضعیت مدیریتی کشور با افراد چند چهره‌ای که همه ما نفوذ و حضور آنان را در ستادهای مختلف انتخاباتی دیدیم، باعث نگرانی شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب! ما همان مطالبه‌گران قبل و منتظر کابینه انقلابی و جهادی هستیم و حضور چهره‌های خسته و ناکارآمد و اهل زد و بند با دولت‌ها و جناح‌های مختلف و بی‌برنامه و بی‌ایده مثل دولت قبل را برنخواهیم تافت و از قبل مصمم‌تر به سؤال، اخطار و تذکر و نهایتا استیضاح وزیرانیم؛ چراکه مردم در فشار اقتصادی و اجتماعی و حامی نظام اسلامی با امید پای صندوق‌ها برای رأی به شما آمدند.

وی افزود: ما ملت ایران فرصت ادامه این رویه را به دولت جدید نمی‌دهیم و خواستار نوسازی ناوگان مدیریت کشور و سکانداری جوانان مومن و انقلابی و جهادی هستیم؛ چراکه تغییر وضعیت موجود بدون کار جهادی امکان‌پذیر نیست و وجود تفکر لیبرال و ادامه حضور آنان موریانه‌ای بر کابینه و دولت بعد خواهد بود.

فلاحی خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی منتظر کابینه‌ای است که با به‌کارگیری جوانان مومن، انقلابی و جهادی که آنها را منزوی کرده و به کار نگرفتند، چون در ستاد انتخاباتی آقایان نبودند، گره‌های کوری که بر تولید و کارآفرینی زده شده را باز کنند. وزیرانی کارآمد که با رونق کسب و کار و تولید، مشکل معیشت و اقتصاد جامعه را حل کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس انقلابی از شایسته سالاری استقبال می‌کند، اما شایسته‌سالاری به تمام معنا که تعهد به انقلاب و انقلابی‌گری و اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه به معنای واقعی در کنار تخصص باشد.

وی افزود: امروز مردم تشنه مدیرانی هستند که در کنار آنان و شنوای درد آنان بوده باشند و با تلاش خستگی‌ناپذیر و کار جهادی روند خسته مدیریت ناکارآمد را تغییر دهند.

فلاحی خاطرنشان کرد: ضمن تبریک به رئیس جدید قوه قضائیه انتظار ادامه روند اصلاح در سیستم قضایی و نظارتی کشور را داریم؛ چراکه مبارزه با فساد اجرای عدالت که در رأس بیانیه گام دوم انقلاب است، بدون میدان‌داری دستگاه قضا امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.