معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای ۱۴عنوان برنامه فرهنگی در دهه ولایت خبر داد.

 اجرای ۱۴عنوان برنامه فرهنگی دهه ولایت در مشهد

مجتبی منتظری در گفتگو با قدس آنلاین  اظهار کرد: ۱۴عنوان برنامه از سوی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در دهه ولایت  امسال برگزار خواهد شد.
وی افزود: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری نمایشگاه موضوعی  و مفهومی غدیر در کوه پارک مشهد ، اجرای ۲۰گروه سرود در محدوده خیابان های حرم مطهر رضوی، برگزاری برنامه دعای عرفه در کنار مزار شهدا،  آذین بندی خیابان های مزین به نام امیر المومنین و همچنین خیابان های منتهی به حرم مطهر اشاره کرد.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد افزود: همچنین در این دهه در برنامه ای با عنوان مثل ابراهیم از ۵۰پدرشهید ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرهنگسرای شهید سلیمانی تجلیل به عمل خواهد آمد.
منتظری تصریح کرد: از جمله برنامه های دیگری که برای این دهه برنامه ریزی شده است می توان به اجرای کاروان شادی و اذین بندی ۵تریلی ، برگزاری ایستگاه های صلواتی در مناطق مختلف شهر مشهد، برگزاری رویداد های میدانی با موضوع غدیر در یکی از معابر اصلی هر منطقه و جشن های محلی ولایت و اکران محتواهایی متناسب با دهه ولایت در قاب های سطح شهر اشاره کرد.
وی با بیان اینکه فضا آرایی مساجد، منازل و محلات و برگزاری بزم های کودکانه جهت اشنایی با مفهوم غدیرخم از جمله برنامه های دیگر دهه ولایت توسط این سازمان می باشد،   افزود:  از موارد دیگری که در  دهه ولایت توسط این سازمان انجام خواهد شد  مراسم نورافشانی در شب و شام  عید قربان و غدیر خم در هشت مکان از سطح شهر مشهد خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.