به مناسبت عیدسعید غدیر و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خادمان حضرت رضا(ع) مهمان منازل ۱۰۰ خانواده ایتام سادات شدند و با تقدیم هدایایی، آن‌ها را تکریم کردند.

تکریم ۱۰۰ خانواده ایتام سادات توسط خادمان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  یکی از سنت‌های حسنه عید ولایت، دیدار و تکریم خانواده معظم سادات است؛ به همین منظور، در روز عید غدیر امسال و به دستور تولیت آستان قدس رضوی، طرح تکریم و قدرشناسی از خانواده‌های جلیل‌القدر سادات به صورت ویژه‌تر نسبت به سال‌های گذشته اجرا شد.  

مدیر امور مجاوران معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، درباره اجرای این طرح گفت: در روز مبارک عید سعید غدیر، ۵۰ گروه دو نفره از خادمان کشیک دربانان حرم مطهر امام رضا(ع)، با هدایای متبرک رضوی برای عرض تبریک عید، عازم منازل ۱۰۰ خانواده ایتام سادات در شهر مشهد شدند. 

هادی غلامی گفت: خادمان رضوی با خودروهای مزین شده به بیرق «یا علی بن موسی الرضا(ع)" برای تبریک عید ولایت، راهی منازل سادات در نقاط مختلف شهر مشهد شدند و مورد استقبال این خانواده‌ها قرار گرفتند. در این دیدارها، علاوه بر ابلاغ پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی، هدایایی به آن‌ها اهدا شد.

مدیر امور مجاوران معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، افزود: هدایای تدارک دیده شده برای این خانواده‌ها شامل بسته‌های متنوع معیشتی، هدیه نقدی، فیش غذای حضرت، بسته فرهنگی و هدیه‌ای ویژه کودکان بود. 

به گفته غلامی، بسته‌ معیشتی اهدایی، شامل مواد غذایی از جمله یک کیسه برنج ایرانی مرغوب، دو بطری روغن مایع، دو قوطی رب، دو بسته ماکارونی و حبوبات بود. علاوه بر آن، ۵ عدد فیش غذای متبرک مهمانسرای حضرت، کارت هدیه به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، یک جلد کتاب «مکتب سلیمانی»، لوازم بازی و سرگرمی کودکان، شیرینی و میوه نیز به این خانواده‌ها اهدا شد. 

گفتنی است؛ همزمان با حرکت خودروهای خادمان به سمت منازل خانواده‌های سادات، گروهی از هنرمندان نوجوان با اجرای سرود، حال و هوای معنوی همراه با نشاط را برای مردم شهر ایجاد کردند.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.