۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 763257

مصاحبه جنجالی محمود فکری سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با یکی از خبرگزاری‌های رسمی پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد.

افترا و انتقام پرانتقاد

محمود فکری در این مصاحبه به تندی از منتقدان خود و بازیکنان استقلال انتقاد کرد و آن‌ها را با الفاظ ناشایست خطاب قرار داد اما نکته قابل‌توجه اینجاست در ناکامی محمود فکری در دوره مربیگری تیم فوتبال استقلال نقش خود محمود فکری به چه میزان است؟

فکری در این مصاحبه به نوعی رفتار کرده‌ که گویی سابقه درخشانی در حوزه مربیگری دارد درحالی‌که اتفاقات منجر به انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال نشان می‌دهد که شخص او نیز با لابی‌های پشت‌پرده و توصیه‌های افراد غیرورزشی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب‌شده است. حالا نکته اینجاست محمود فکری چگونه و براساس کدام مبنا و معیاری بازیکنان استقلال را به خیانت و کم‌کاری متهم می‌کند.نکته جالب‌توجه دیگر این‌که محمود فکری در این مصاحبه اعضای هیئت‌مدیره استقلال که با موافقت آن‌ها  موفق شد به‌عنوان سرمربی مشغول به کار شود را نیز به‌شدت به باد انتقاد گرفته‌ و از احمد مددی به‌عنوان یک مدیر موفق و باکفایت نام برد، درحالی‌که هواداران باشگاه استقلال در ماه‌های گذشته به‌شدت از عملکرد احمد مددی انتقاد کردند و رفتار وی را به ضرر استقلال می دانند. به‌نظر می‌آید فکری به بهانه بازخوانی اتفاقاتی که منجر به قطع همکاری اش با استقلال شد، در دعوای مجیدی و مددی ورود کرده و با حمایت از شخص مدیرعامل انتقام خود از مجیدی و بازیکنانی که مخالف حضورش در کادر فنی بودند را گرفت. برای شنیدن صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال به‌نظر می‌آید باید تا پایان رقابت‌های جام حذفی کمی صبر کرد تا شاهد رونمایی از زوایای پنهان این جدال باشیم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.