بالا گرفتن مشاجره لفظی در نزدیکی فروشگاه خرده فروشی «تارگت» در شهرستان «نورث‌همپتون» آمریکا، به تیراندازی ختم شد و دو کشته و زخمی بر جا گذاشت.

 مشاجره لفظی در فروشگاه آمریکا، به تیراندازی مرگبار منجر شد

قدس آنلاین: خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنان خبرساز است و رسانه‌های این کشور در تازه‌ترین مورد، از تلفات تیراندازی در یک شهرستان ایالت پنسیلوانیا خبر دادند.

رسانه‌های آمریکایی از قبیل «ان‌بی‌سی» گزارش دادند، ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه به وقت محلی شهرستان «نورث‌همپتون» در نزدیکی فروشگاه خرده فروشی «تارگت»، خشونت مسلحانه جان یک نفر را گرفت و یک آمریکایی را زخمی کرد.

طبق این گزارش‌ها، «تِری هوک» دادستان این شهرستان درباره این خشونت مسلحانه توضیحاتی به خبرنگاران ارائه داد.

به گفته این مقام آمریکایی، ماجرا از آنجا شروع شد که میان سرنشینان یک خودرو با یک خودروی دیگر در نزدیکی فروشگاه تارگت مشاجره لفظی ایجاد شد اما این مشاجره بالا گرفت و کار به تیراندازی کشید.

دادستان شهرستان نورث‌همپتون ایالت پنسیلوانیا افزود: «به دو نفر گلوله برخورد کرد و یک نفر کشته شد. نفر دوم هم اکنون در بیمارستان است و به ما گفته شد که حال او پایدار است». هوک به نام فرد کشته شده در این خشونت مسلحانه اشاره‌ای نکرد.

«جیدن افری» یکی از کارکنان فروشگاه تارگت در گفت‌وگو با رسانه‌های آمریکایی، لحظات وحشتناک بعد از تیراندازی در این فروشگاه را بازگو کرد. به گفته او، مشتریان فروشگاه بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه به دنبال نجات جانشان و پیدا کردن جای امن بودند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.