معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۴۲ سازه قاب عکس معابر شهر با موضوع شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه اول محرم و شهدای تیپ فاطمیون اکران شده است.

اکران ۴۲سازه عکس با موضوع شهدای مدافع حرم در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده در خصوص اکران های محیطی محرم در سطح شهر، اظهار کرد: تعداد ۳ هزار پرچم بیرقی بی.آر.تی قرمز و مشکی که به پیام السلام علیک یا اهل بیت النبوه مزین شده و حدود ۳ هزار پرجم بیرقی سرچوب با پیام "اجرک الله یا صاحب الزمان (عج)" در سطح شهر جانمایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تعداد ۱۷۰ پایه پل نیز طرح های ویژه ای در نظر گرفته ایم و تعداد ۶ سازه پارچه ای آماده شده نیز در سطح شهر اکران خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین حدود هزار و ۵۰۰ پرچم در حالت اهتزاز در سطح شهر داریم که دو سوم آن سیاه شده است. علاوه بر آن ۵ مورد پرچم با متراژ بسیار بلند در ساختمان های بلند (برج) سطح شهر با پیام "لبیک یاحسین (ع)" نصب خواهد شد.

اسماعیل زاده تصریح کرد: از ۲۷۲ سازه استرابوردی که در اختیار داریم ۲۵۰ مورد آن در خصوص اکران های ماه محرم و مابقی آن به بحث کرونا اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت چاپ شده استرابورد سه هزار متر مربع است، عنوان کرد: ۸۷ بیلبورد فرهنگی به ظرفیت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز به موضوع ایام محرم اختصاص پیدا کرده است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اضافه کرد: حدود هزار و ۸۰۰ بنر برای سازمان اتوبوسرانی و ۲۴ تابلو برای خط یک مترو و ۴ تیزر تلوزیونی سطح شهر در نظر گفته شده است.

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: همچنین ۴۲ سازه قاب عکس معابر شهر با موضوع شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه اول محرم و شهدای تیپ فاطمیون اکران شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.