رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص درخواست این فدراسیون از وزارت صمت صحبت‌هایی مطرح کرد.

درخواست فدراسیون تیروکمان از وزارت صمت و ماجرای رفع ممنوعیت ورود تجهیزات

به گزارش قدس آنلاین، معاون امور صنایع وزارت صمت در نامه‌ای  خطاب به قائم مقام وزیر در امور بازرگانی درخواست رفع ممنوعیت ثبت سفارش و واردات تیر و کمان را ارائه کرده است. 

غلامرضا شعبانی بهار در خصوص مذاکره با وزارت صمت برای واردات کمان، اظهار داشت: با توجه به اینکه کمان گران است و مشکل تامین کمان داریم از وزارت صمت درخواست داشتیم گشایشی کنند تا بخش خصوصی بتواند با تایید ما کمان‌ها را وارد کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: یک کمان ممکن است ۱۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد بنابراین ورزشکار نمی‌تواند این کمان را تهیه کند. بهترین راه این است که بخش خصوصی کمان‌ها را وارد کرده و ما هم با آنها وارد مذاکره شویم تا با قیمت مصوب که از طریق گمرک می‌آید ورزشکاران را معرفی کنیم تا آنها بتوانند کمان بگیرند.

شعبانی‌بهار گفت: در زمان توزیع باید سازو کار قانونی انجام شود و کمان بر اساس قیمت واقعی به دست ورزشکار برسد، در غیر اینصورت برای فدراسیون قابل قبول نیست. نمی شود هر کسی به هر قیمتی کمان وارد کند و آن را بفروشد. گمرک و اداره مسئول می تواند به قیمت خریدار سود متعارف را گرفته و کمان را توزیع کند. ما هم می‌توانیم ورزشکار را معرفی کنیم. درخواست فدراسیون این بود که از سوی وزارت صمت گشایشی شود تا کمان با نظارت دولت و سازمان مسئول وارد شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.