۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر: 765933

ورزشکاران ایران در روز پنجم بازی‌های پارالمپیک توکیو در پنج رشته با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در پارالمپیک

به گزارش قدس آنلاین روز پنجم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت و ورزشکاران ایران در پنج رشته با حریفانشان روبرو می‌شوند.

* دوومیدانی

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی این دوره از بازی‌های پارالمپیک، فردا علیرضا مختاری در پرتاب وزنه ۵۳ از ساعت ۹ صبح کارش را شروع می‌کند. در ماده ۱۰۰ متر ۱۳ هم وحید علی نجیمی از ساعت ۱۲:۲۵ در مرحله نخست حضور خواهد داشت.

* جودو

تیم جودو ایران هم با محمدرضا خیرالله زاده (وزن ۱۰۰+) و وحید نوری (وزن ۹۰-) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مرحله مقدماتی حضور خواهند داشت و در صورت صعود به فینال، تا ساعت ۱۷ درگیر مسابقات هستند.

* وزنه برداری

در رقابت‌های وزنه برداری و در دسته ۹۷ کیلوگرم، حامد صلحی پور روز یکشنبه روی تخته می‌رود. پیش از این امیر جعفری و روح الله رستمی در وزنه برداری برای ایران در توکیو روی تخته رفته‌اند.

* بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچر ایران در چهارمین دیدار خود در پارالمپیک توکیو از ساعت ۹ صبح فردا با بریتانیا بازی می‌کند. ایران از سه بازی گذشته خود مقابل استرالیا، آمریکا و الجزایر به ترتیب صاحب دو باخت و یک پیروزی شده است و صعود از مرحله گروهی به نتیجه بازی فردا بستگی دارد.

* تیروکمان
رمضان بیابانی، علی سنا منشازاده و فرزانه عسگری سه کماندار ایران در روز چهارم پارالمپیک هستند که از ساعت ۱۱:۳۰ رقابت‌های میکس کامپوند را آغاز می‌کنند. پیش از این، عسگری از ساعت ۹ صبح در کامپوند انفرادی دست به کمان می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.