نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: در صورت تصمیم دولت بر تغییر استاندار خراسان‌جنوبی، بر داشتن نگاه توسعه‌ای و توان مدیریتی در انتخاب مدیر ارشد خراسان جنوبی تأکید دارم.

مدیر ارشد خراسان‌جنوبی باید نگاه توسعه‌ای داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی نخعی اظهار کرد: تغییر استاندار خراسان‌جنوبی و یا تصمیم بر ادامه خدمت استاندار فعلی با دولت است ولی در صورت تصمیم دولت مبنی بر تغییر استاندار بی شک با نمایندگان مجلس مشورت و رایزنی خواهند داشت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان‌کرد: خراسان‌جنوبی سرزمین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متعدد از معادن، محصولات استراتژیک و گردشگری و … است که مدیران ارشد استانی برای رشد و توسعه این نقطه از ایران اسلامی باید به بهترین وجه از آن استفاده کنند.

نخعی با اشاره به اینکه از طرف دیگر ما ظرفیت مرز را داریم که در توسعه اقتصادی خراسان‌جنوبی باید بیش از این نقش آفرین باشد، گفت: در صورت تصمیم دولت مبنی بر تغییر استاندار، فردی که سکان این مسئولیت را در آینده در خراسان‌جنوبی بر عهده می‌گیرد باید نگاه توسعه‌ای داشته باشد و متناسب با استان رو به رشدی چون خراسان‌جنوبی عمل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت تصمیم دولت بر تغییر استاندار و مشورت با نمایندگان، بومی یا غیر بومی بودن فردی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد، چقدر حائز اهمیت است، یادآور شد: اولویت و اصل برای من شایستگی، توان مدیریتی و داشتن نگاه توسعه‌ای است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فردی این سه مؤلفه را داشته و بومی هم باشد می‌تواند در اولویت قرار بگیرد ولی بیش از هر چیز بر همان شایسته سالاری تأکید ویژه دارم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.