رئیس کمیته دانشجویی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۳ هزار و ۷۵۰ دانشجوی بسیجی و طلاب علاقمند به فعالیت در بخش همیاران سلامت در مشهد شناسایی شده‌اند.

 شناسایی ۳۷۵۰ دانشجو و طلبه بسیجی همیار سلامت/ روزانه ۱۳۰ همیار سلامت در بیمارستان‌های مشهد فعالیت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسماعیل‌زاده اظهار داشت: دانشجویان بسیجی در همه مقاطع از ابتدای شیوع کرونا در صحنه حاضر بودند و اقدامات موثری مانند تولید شیلد، ماسک و حتی مشارکت در واکسیناسیون داشته‌اند.

وی افزود: از ابتدای پیک پنجم کرونا، بسیج دانشجویی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، طرح همیاران سلامت را به‌اجرا در آورد و تاکنون ۳ هزار و ۷۵۰ دانشجو و طلاب بسیجی که علاقمند به فعالیت در بخش همیاران سلامت هستند، شناسایی شده‌اند.

رئیس کمیته دانشجویی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: روزانه ۱۳۰ نفر از همیاران سلامت در بخش‌های کرونایی سه بیمارستان امام رضا(ع)، قائم(عج) و شهید هاشمی‌نژاد مشغول به‌کار هستند.

اسماعیل‌زاده گفت: دانشجویان و طلاب حوزه علمیه از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در کنار کادر درمان بوده‌اند و با تشکیل کمیته عملیاتی کمک‌های آن‌ها ضابطه‌مند شده است.

وی افزود: روزانه ۳ هزار بطری آب میوه توسط بسیجیان تهیه و در میان بیماران بستری در مراکز درمانی و درمانگاه‌های سرپایی توزیع می‌شود. همچنین راه‌اندازی میز خدمت و فعالیت ۸۰ دانشجوی پزشکی و فیزیوتراپ از دیگر اقداماتی است که توسط همیاران سلامت در سطح بیمارستان‌های مشهد انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.