تیم ملی فوتسال ایران در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به عنوان تیم دوم گروه F، به مصاف یکی از دو تیم مصر یا ازبکستان می رود.

حریف مرحله بعد تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کدام تیم است؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران با کسب دو برد متوالی در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی صعودش به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را قطعی کرد. ایران در گروه F جام جهانی برابر صربستان و آمریکا پیروز شد و تنها یک بازی دیگر با آرژانتین پیش رو دارد.

در حال حاضر در جدول گروه F آرژانتین با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین است و ایران در رده دوم قرار دارد. بازی ایران با آرژانتین صعود این دو تیم به عنوان صدرنشین یا تیم دوم گروه را تعیین می‌کند. اگر ایران در این مسابقه پیروز شود، صدرنشین صعود می‌کند در غیر این صورت با کسب حتی نتیجه تساوی تیم دوم خواهد بود.

در صورت صعود ایران به عنوان تیم دوم

در صورتی که تیم ملی فوتسال ایران در گروه F دوم شود، در مرحله یک هشتم با تیم دوم گروه B بازی خواهد کرد. در حال حاضر در گروه B روسیه با ۶ امتیاز صدرنشین است و گواتمالا و مصر دوم و سوم هستند. ازبکستان هم بدون امتیاز در رده چهارم است. بازی‌های امروز گروه B بسیار تعیین کننده است چرا که مصر با ازبکستان بازی می‌کند و گواتمالا با روسیه.

روسیه به احتمال زیاد پیروز بازی با گواتمالا است ولی پیش بینی می‌شود ازبکستان تیم مصر را شکست بدهد و با تفاضل گل بهتر در رده دوم این جدول جای بگیرد. در این صورت ایران با ازبکستان برگزار کننده دیدار مرحله یک هشتم است مگر اینکه مصر امروز بتواند ازبکستان را متوقف کند و حداقل یک امتیاز بگیرد.

در صورت صعود ایران به عنوان صدرنشین

اگر ایران بتواند در بازی آخر مرحله گروهی خود برابر آرژانتین پیروز شود، در مرحله یک هشتم به مصاف تیم دوم گروه E خواهد رفت. در گروه E صعود اسپانیا به مرحله بعد به عنوان صدرنشین تقریباً قطعی است چرا که این تیم در آخرین بازی خود به مصاف آنگولا می‌رود و به احتمال زیاد پیروز می‌شود.

رقابت برای کسب رده دوم در این گروه بین ژاپن و پاراگوئه است که هر دو تیم سه امتیازی هستند. نتیجه بازی پاراگوئه با ژاپن در صورت تساوی یا برد ژاپن منجر به صعود این تیم آسیایی به عنوان تیم دوم خواهد شد در غیر این صورت پاراگوئه بعد از اسپانیا دوم می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.