گالری‌های مشهد در ادامه فعالیت این هفته با هفت نمایشگاه نقاشی، طراحی، عکس، مجسمه‌سازی، خوشنویسی و نقاشیخط در نگارخانه‌های درخت، حامی، روند، گلستانه، آسمان، هنگام و رضوان میزبان علاقه‌مندان به هنر هستند.

آخر هفته به کدام گالری‌های مشهد برویم؟

به گزارش قدس آنلاین، از امروز تا شنبه شاهد افتتاح نمایشگاه‌های جدید در گالری‌های مختلف مشهد خواهیم بود و در این بین نمایشگاه‌های «بازنمایی ناقص» در گالری درخت، «میان‌ رج‌های زرد و نارنجی» در گالری حامی، «ما حرمان را انتخاب کرده بودیم» در گالری گلستانه، «بی‌زمانی» در گالری آسمان، «فراسو» در گالری روند، «نگری دگر» در گالری هنگام و «خط فام» در گالری رضوان میزبان علاقه‌مندان هنر هستند. در ادامه به معرفی این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

«بازنمایی ناقص» در گالری درخت

نمایشگاه گروهی نقاشی «بازنمایی ناقص» با آثاری از محمدرضا آذرآئین، محمود الهامی‌نژاد، ریحانه جودوی، علی چمبری، آتنا حسینی، مهلا دلاور، اسما زارعی، زهرا شجاعی‌پور، نیلوفر ناصری، مهدی قناد، مریم گلبافان، فاطمه نعمتی یزدی، نونا نمازی، فاطمه نیک‌فرجام، رعنا وجدانی و خاطره یزدان‌پناهی از روز دوشنبه، ۳ آبان‌ماه در گالری هنرخانه درخت واقع در هاشمیه ۲۷ آغاز شده و تا روز جمعه، ۷ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه نیز عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است.

«میان‌ رج‌های زرد و نارنجی» در گالری حامی

نمایشگاه گروهی نقاشی «میان‌ رج‌های زرد و نارنجی» با آثاری از ریحانه قنبری‌پور، پوریا ضیایی، حوا نائینی، زهرا یوسفی، موحده خوش‌طبع، زهرا نوری، سمانه سادات مجتبی‌زاده، مهدیه بدیع، ستاره سرنوبه، حدیثه بابایی، مریم ایرانی، سمیه خسروشاهی، مریم رحمتی و میترا جباری از امروز، ۵ آبان‌ماه در گالری حامی واقع در خیابان لادن ۷ افتتاح می‌شود و تا روز جمعه، ۷ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

«ما حرمان را انتخاب کرده بودیم» در گالری گلستانه

نمایشگاه انفرادی عکس «ما حرمان را انتخاب کرده بودیم» با آثاری از مهران رنجبر سیستانی روز پنج‌شنبه ۶ آبان‌ماه،   ساعت ۱۷ در گالری گلستانه واقع در چهارراه بی‌سیم، خیابان جهاد ۳ افتتاح می‌شود و تا ۱۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

«بی‌زمانی» در گالری آسمان

نمایشگاه مجسمه و طراحی «بی‌زمانی» با آثاری از سحر لواسانی از روز پنجشنبه، ۶ آبان‌ماه در گالری آسمان واقع در بلوار وکیل‌آباد، نبش وکیل‌آباد ۳۸، حد فاصل هتل پارس و خیابان سرو افتتاح می‌شود و تا ۱۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ خواهد بود.

«فراسو» در گالری روند

نمایشگاه نقاشی‌های خودکار «فراسو» با آثاری از طراوت فکری مهرخو از امروز، ۵ آبان‌ماه در گالری روند واقع در بلوار خیام، خیابان ارشاد ۶، بین خیابان هجرت ۶ و ۸ افتتاح می‌شود و تا ۱۲ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. آثار این نمایشگاه برگزیده گالری روند و برنده جایزه نمایشگاه انفرادی در فراخوان مسابقه و نمایشگاه طراحی ۱۳۹۹ این نگارخانه هستند. ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

«نگری دگر» در گالری هنگام

نمایشگاه گروهی نقاشی «نگری دگر» با آثاری از سعید امدادیان، ابراهیم اکبری گرز، علی تقوا بلسی، جمال سوزنده، ولی‌الله شاکر، حسین خوش‌رفتار، مهدی طوایی حمیدی، عسگر حقی، حامد رفاهتی، پروانه رزاقی، مهدی گودینی، ستار کریمی، مهدی علایی‌نژاد، یعقوب عمامه‌پیچ، ندا عظیمی، مطهره علم، محمدمهران معصومی، بهزاد نظری، رضا هدایت و آرمان یعقوب‌پور از روز جمعه، ۷ آبان‌ماه در گالری هنگام واقع در بلوار خیام، خیابان ارشاد ۶، بین خیابان هجرت ۶ و ۸ افتتاح می‌شود و تا ۱۶ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه به کوشش مهدی علایی‌نژاد برگزار شده و زمان بازدید از آن عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

«خط فام» در گالری رضوان

نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشیخط سیدجلال رضوی تحت عنوان «خط فام» از روز شنبه، ۸ آبان‌ماه در گالری رضوان واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.