یک فرد مسلح به چاقو در یکی از واگن‌های قطار مترو در پایتخت ژاپن ۱۵ نفر را زخمی کرده و با پاشیدن بنزین، آتش‌سوزی به راه انداخت.

حمله متروی پایتخت ژاپن ۱۵ زخمی به جا گذاشت + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، یک مرد مسلح به چاقو در یکی از واگن‌های قطار متروی «توکیو» پایتخت ژاپن، دست‌کم ۱۵ نفر را زخمی کرد و سپس با پاشیدن بنزین به اطراف خود، در واگن آتش‌سوزی به راه انداخت.

شبکه «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، دست‌کم ۱۵ نفر پس از آتش‌سوزی در یکی از واگن‌های قطار توکیو زخمی شدند و یک فرد مسلح به چاقو نیز توسط نیروهای پلیس بازداشت شد.

تصاویر ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی، مسافران را در حالی نشان می‌دهد که با ترس و وحشت تلاش می‌کنند از پنجره‌های قطار زیرزمینی خود را به بیرون از قطار برسانند.

خبرگزاری کیودوی ژاپن نیز در این خصوص گزارش کرد که یکشنبه شب (امروز) به وقت محلی پس از وقوع آتش‌سوزی در قطار خط «کیو» در توکیو، دست‌کم ۱۵ نفر به شدت مجروح شدند و نیروهای امنیتی بلافاصله مردی را مسلح به چاقو بازداشت کردند.

طبق این گزارش، منابع تحقیقاتی در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر پاشیده شدن اسید هیدروکلریک در یکی از واگن‌های قطار هستند.

بر اساس گزارش کیودو، پلیس توکیو، حدود ساعت ۲۰:۰۰ امشب به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) گزارشی از چاقوکشی در یکی از واگن‌های قطار زیرزمینی دریافت کرد.

حادثه فوق وحشت فراوانی را در بین مسافرانی به وجود آورد که به دلیل پخش آتش و دود در واگن‌های قطار قادر به مشاهده مسیر پیش روی خود نبودند.

تا لحظه انتشار این خبر، هیچ‌گونه جزئیاتی درباره عامل مسلح و انگیزه وی از این کار منتشر نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.