سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی داشتیم و زمان می‌برد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند اما باید این هماهنگی هرچه زودتر شکل بگیرد.

گل‌محمدی:مقابل گل‌گهر برد می‌خواهیم؛ باید بازیکنانمان هماهنگ‌تر شوند

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر بازی برای ما شبیه یک فینال است. با توجه به اینکه هفته گذشته مقابل آلومینیوم شکست خوردیم و نتیجه خوبی نگرفتیم انگیزه زیادی داریم تا در بازی فردا ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی افزود: فردا باید مقابل تیمی قرار بگیریم که می‌توانند یکی از مدعیان لیگ امسال برای قهرمانی باشد. آنها تیم خوبی هستند که از نظر امکانات، مربی و بازیکن شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پس از بازی با آلومینیوم به خاطر فشردگی بازی ها فرصتی برای تمرین نداشتیم و بیشتر روی ریکاوری بازیکنان کار کردیم.

وی گفت: باید هرچه زودتر خودمان را پیدا کنیم و شرایط را بهبود بخشیم. باید خوب تمرین کنیم تا هم در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و هم نتیجه لازم را کسب کنیم. با توجه به شرایط فعلی و کسب سه امتیاز بازی با گل‌گهر برای ما خیلی مهم است و باید تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف به کار بگیریم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شکست هفته پیش تیمش برابر آلومینیوم اراک تصریح کرد: اگر از هر شکست درس بگیریم و نقاط ضعف مان را ترمیم کنیم این موضوع به تیم کمک خواهد کرد. ما سال گذشته همراه آلومینیوم باختیم اما پس از آن واکنش خوبی نشان دادیم و توانستیم ۶ پیروزی متوالی را کسب کنیم. فردا هم می توانیم چنین وضعیتی را تکرار کنیم اما باید انرژی و تمرکز لازم را داشته باشیم.

گل محمدی در خصوص جذب بازیکن خارجی پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، اضافه کرد: این پنجره فعلاً بسته است اما با توجه به صحبت‌های سرپرست باشگاه، روز شنبه یا یکشنبه باز خواهد شد. هر چند پنجره نقل و انتقالاتی نیز در یکی دو روز آینده بسته می شود و فرصتی برای جذب بازیکنی که شرایط بازی داشته باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد نداریم.

وی در رابطه با اینکه مدیریت باشگاه به پرسپولیس در بلاتکلیفی است، گفت: تمام تمرکز ما روی بازی فردا است اما هواداران می‌دانند که ما مشکلات مدیریتی داریم. هر چند هرچه صحبت می کنیم فایده ای ندارد و این موضوع هم در حیطه اختیارات من نیست. بهتر است مسئولان تصمیم خوبی بگیرند تا مشکلات برطرف شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییرات در ترکیب تیمش خاطرنشان کرد: ما سال گذشته سه بازیکن اصلی مان را از دست دادیم که به جز شهریار مغانلو سایر بازیکنانی که رفتند سال‌ها در پرسپولیس بودند و این موضوع کار را سخت کرد. تغییرات زیادی داشتیم بازیکنان زیادی جابجا شدند و نفرات جدید نیاز به زمان دارند تا در ترکیب جا بیافتند. قبلاً هم همین شرایط برای بازیکنان جدید وجود داشت و باید تاوان ناهماهنگی داده شود. یکی از مشکلات اصلی ما همین ناهماهنگی است. ما باید تلاش کنیم تا با این بازیکنان شرایط بهتری را تجربه کنیم و آنها تمرکز داشته باشند تا به پرسپولیس کمک کنند هرچند به حمایت بیشتری نیز نیاز داریم.

گل‌محمدی گفت: امیدوارم مشکلات باشگاه نیز رفع شود تا بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد. باید روی کارمان تمرکز کنیم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.