رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با کارآفرینی و حمایت از مشاغل خُرد می‌توان اقتصاد حاشیه شهر را رونق داد که این رویکرد مورد تاکید شورای شهر است.

 رونق اقتصاد حاشیه مشهد باحمایت ازکارآفرینی محقق می‌شود

به گزارش قدس انلاین، حسن موحدیان روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید همه به امر مهم کارآفرینی توجه داشته باشند، زیرا کارآفرینان در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی هستند.
وی خاطرنشان کرد: در کارآفرینی موانع متعددی وجود دارد که بخشی به بروکراسی اداری مربوط است و امیدواریم این بروکراسی هرچه زودتر به شرایط تسهیلگری و برداشتن موانع کارآفرینی برگردد.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شورای ششم شهر مشهد نیز در این خصوص و بویژه در بخش حمایت از مشاغل خُرد و خانگی اقدامات موثری خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به آغاز فرایند بازگشایی مدارس، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در حال انجام است و شهرداری باید در این زمینه توجه جدی‌تر و بیشتری داشته باشد.
موحدیان گفت: در خصوص واکسیناسیون، شهرداری اقدامات خوبی به اجرا گذاشته و امیدوارم با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و انجام کامل واکسیناسیون، دغدغه‌ والدین برای بازگشایی مدارس رفع شود.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص اقدام اخیر سپاه پاسداران در دریای عمان و بازپس‌گیری نفت به سرقت رفته ایران، افزود: اقدام نیروی دریایی سپاه و تصرف این نفتکش بار دیگر اقتدار ایران را به تصویر کشاند و توطئه استکبار را خنثی کرد.
  انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.