۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 777516

سرپرست مدیریت روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی درباره واگذاری تبلیغات محیطی به این باشگاه ارائه کرد.

پرسپولیس: تبلیغات محیطی به خودمان واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی لشگری درباره شائبه مطرح‌شده مبنی درباره بحث تبلیغات محیطی اظهار داشت: مجید صدری از مدت‌ها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بود. در این ارتباط رایزنی‌ها و مذاکرات مختلفی با مسوولان امر انجام شد. این رویکرد مورد توجه باشگاه‌های مختلف کشور بوده است و خوشبختانه این تلاش‌ها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشست و باشگاه پرسپولیس، از این پس در بازی‌های خانگی، خود اجرای تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: طبق جلساتی که در هفته گذشته در این ارتباط در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار و در جلسه امروز نهایی شد؛ از این پس تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی پرسپولیس به خود باشگاه ، واگذار شد. سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازی‌های خانگی خود دارای این حق است.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خاطر نشان کرد: متاسفانه در این ارتباط، تبلیغات سوئی به راه افتاده است که با بیان مطالب کذب و ارائه اطلاعات نادرست، سعی در مخدوش کردن چهره باشگاه پرسپولیس دارد و تلاش می‌کند با تحریک هواداران پرسپولیس از احساسات، شور و علاقه آنها علیه باشگاه و در جهت تضعیف آن‌ استفاده کند. چند جریان که به موازات یکدیگر حرکت می‌کنند و هدف‌های خاص خود را دارند، از ابتدای فصل به طور پیوسته با ارائه اطلاعات نادرست، سعی در تخریب تیم و باشگاه داشته‌اند که البته جدای از جریان نقدهای مصلحانه هواداران است که از سر دلسوزی و تعصب مطرح می‌شود.

لشگری ادامه داد: نیاز است هواداران قبل از هرگونه تاثیر پذیری با حساسیت و وسواس نسبت به مطالبی که منتشر می‌شود تحقیق و بررسی کنند و هر شنیده‌ای را بدون توجه به اثر آن بر پرسپولیس و همچنین میزان صحت، ملاک قرار ندهند. در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های خواهان، از سوی صدری، رایزنی‌ها و تلاش زیادی انجام شد تا این امر به آینده موکول نگردد و از همین فصل شاهد آن باشیم.

وی  در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر پافشاری باشگاه پرسپولیس و شخص رئیس هیات مدیره و تایید و همراهی کامل سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از فصل آینده اتفاق نمی‌افتاد. البته تاکید می‌کنیم، این رویه جدید حاصل یک همکاری، همراهی و کوشش جمعی بود و عدم مشارکت هر یک از عوامل دخیل، آن را با مشکل روبرو می‌ساخت. امیدواریم، این اتفاق خوش‌یمن باعث شود با افزایش درآمد باشگاه، شاهد کاسته شدن از مشکلات باشیم.  همچنین موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده است و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.