مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: کاهش یک درجه سانتیگراد دمای محیط می تواند تا ۶ درصد در کاهش میزان مصرف گاز نقش داشته باشد

افزایش ۲۶درصدی مصرف گاز در زنجان

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کاهش دمای هوا و افزایش ۲۶ درصدی مصرف گاز در این استان از مشترکین زنجانی خواست، با صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد موجبات پایداری شبکه گاز استان و کشور را فراهم کنند.
موسی احمدلو  با تاکید بر اهمیت رعایت الگوی مصرف بهینه گاز، افزود: تامین مستمر انرژی در سایه رعایت الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی توسط مشترکین امکان پذیر است.
وی با اشاره به آمادگی همه جانبه نیروهای امدادی و عملیاتی گاز زنجان برای حفظ پایداری جریان گاز اظهار داشت: مجموعه این تلاش ها با کمک و همراهی مردم در مدیریت مصرف گاز طبیعی نتیجه بخش بوده و زمینه ساز حفظ تعادل و تأمین مستمر جریان گاز در اقصی نقاط کشور خواهد بود.
احمدلو  با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷۴ هزارو ۳۸۸ مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند اظهار داشت: هر مشترک گاز تنها با کاهش یک درجه سانتیگراد دمای محیط می تواند تا ۶ درصد در کاهش میزان مصرف گاز نقش داشته باشد و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف کل که زمینه ساز تامین پایدار گاز و عدم افت فشار در استان خواهد بود را فراهم کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از کلیه مصرف کنندگانِ بخش های مختلف اعم از مشترکین خانگی، تجاری، تولیدی و صنایع جزء و عمده خواست تا با اعمال صرفه جویی در مصرف گاز، این شرکت را در تامین جریان پایدار گاز یاری کنند

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.