همزمان با پایان دومین ماه از پاییز سال《تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها》واحد بریکت‌سازی ناحیه آهن‌سازی شزکت فولاد سفیددشت به بهره‌برداری رسید.

راه اندازی واحد بریکت سازی ناحیه آهن سازی شرکت فولاد سفیددشت

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعملیات شرکت فولاد سفید دشت با اعلام این خبر اظهار کرد: واحد تولید بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی یکی از پروژه‌های جنبی ناحیه آهن سازی است و با راه اندازی این واحد، بخش دیگری از تعهدات پیمانکار پروژه آهن‌سازی با موفقیت انجام شد ک به بهره برداری رسید.

ایمان سلیمانی تصریح کرد: واحد بریکت‌سازی که مراحل نصب و راه‌اندازی آن تماما به دست متخصصان و کارشناسان داخلی صورت پذیرفته است، قادر به تولید ۱۲/۵ تن بر ساعت بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی است.

مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز ضمن تقدیر از همکاری واحدهای مرتبط با پروژه بریکت‌سازی، راه اندازی این واحد را از لحاظ فنی و اقتصادی حائز اهمیت برشمرد.

جمشید علی بابایی خاطرنشان کرد: با راه اندازی ماشین بریکت‌سازی، علاوه بر مدیریت و بازاریابی نرمه آهن اسفنجی به عنوان یکی از ضایعات فرآیند احیا مستقیم به طور قابل توجهی از انتشار غبار و نرمه آهن اسفنجی در محیط جلوگیری خواهد شد.

مدیر تکنولوژی و توسعه فولاد سفید دشت در پایان ابراز امیدواری کرد پس از راه اندازی ماشین بریکت‌سازی، با اجرای پروژه توسعه مخازن ذخیره سازی آهن اسفنجی، زنجیره ارسال مواد اولیه به واحد فولادسازی و ریخته گری به عنوان یکی از پیش نیازهای مهم این واحد، تکمیل و محقق خواهد گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.