پویش ملی «از تبار زینب» ویژه انتشار گزارش، عکس، کلیپ از فعالیت‌های کرونایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود.

پویش ملی «از تبار زینب» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، بچه‌های مسجد در جریان شیوع کرونا با رویکردی جهادی وارد میدان شدند؛ از ضدعفونی معابر گرفته تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک؛ از حمایت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تا توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و بسیاری از فعالیت‌های دیگر که در سراسر کشور و در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد محقق شد.

اکنون دو سال از شیوع این ویروس منحوس می‌گذرد و از آنجایی که روند واکسیناسیون در حال خاموش کردن آتش کرونا است، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصمیم به برگزاری پویشی با هدف نمایش کارنامه درخشان بچه‌های مسجد در این دوران با عنوان «از تبار زینب» کرده است.

پویش از تبار زینب، فراخوانی برای نشر گزارش، عکس و کلیپ از فعالیت های #کرونایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بوده و علاقه‌مندان تا میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) فرصت دارند تا گزارش های خود را در قالب عکس، فیلم و کلیپ در صفحه کانون در پیام‌رسان اینستاگرام با هشتگ #از_تبار_زینب پست کرده و صفحه اینستاگرام bachehayeemasjed.fahma@ را تگ کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.