خراسان رضوی که ظرف روزهای اخیر شاهد جوی به نسبت آرام همراه با بارشهای پراکنده باران در برخی از نقاط استان بود از آخرین روز هفته جاری تحت تاثیر سامانه جدید بارشی قرار خواهد گرفت.

سامانه جدید بارشی جمعه آتی در خراسان رضوی فعال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی زمان آغاز فعالیت سامانه جدید جوی را در استان ظهر جمعه آتی ۱۹ آذر ماه اعلام و بیان کرد: فعالیت این سامانه جوی در خراسان رضوی به ویژه در نواحی شمال و شمال غرب استان بارش باران به همراه خواهد داشت. 

آیدا فاروغی همچنین پدیده شاخص جوی خراسان رضوی را تا پیش از آغاز فعالیت سامانه بارشی در آخرین روز هفته جاری، افزایش دمای هوا ذکر و بیان کرد: دمای هوا در سطح این استان از فردا چهارشنبه ۱۷ آذر ماه تا پایان هفته جاری رو به افزایش می‌رود. 

وی افزود: بر این اساس هوای خراسان رضوی ظرف روزهای پایانی هفته جاری نسبت به اوایل هفته گرمتر خواهد بود. 

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: ظرف این مدت علاوه بر افزایش تدریجی دمای هوا، وزش باد همراه با گرد و خاک در نوار شرقی استان پیش‌بینی شده است. 

وی در ادامه حداکثر دمای امروز ۱۶ آذر ماه مشهد را ۱۳ درجه و حداقل شبانه آن را دو درجه سانتیگراد اعلام و بیان کرد: دمای هوای این کلانشهر ظرف ۲۴ ساعت اخیر بین دو تا ۱۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.