۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 781227

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوا از امروز پنجشنبه در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روزهای ابتدایی هفته آینده حدود ۱۳ درجه افزایش می یابد.

هوای خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سارا حکمی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز، چهارشنبه  هفت درجه افزایش دارد.
وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوای مشهد طی روزهای جمعه و شنبه هفته آینده به ترتیب ۱۴ و ۱۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب کمینه دمای هوای مشهد ۶ درجه زیر صفر بود که امشب با افزایش پنج درجه‌ای به یک درجه زیر صفر افزایش می‌یابد و در شب‌های آینده به بالاتر از صفر می‌رسد.
حکمی افزود: برای امروز جوی پایدار در استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است اما از فردا جمعه سرعت وزش باد در استان افزایش یافته و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده  افزایش ابرناکی با احتمال بارشهای پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد:فریمان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.