وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی گفت: پیگیر تکمیل امکانات مورد نیاز ورزشگاه‌ها هستیم.

وزیر ورزش: پیگیر تکمیل امکانات مورد نیاز ورزشگاه‌ها هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید سجادی عصر امروز در جریان بازدید از مجموعه ورزشی آزادی اردکان اظهار داشت: بخش خصوصی تاکنون مشارکت خوبی در حوزه ورزش داشته و اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هم امیدواریم که در کنار منابع دولتی که برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی در نظر گرفته شده، بخش خصوصی هم همچنان به این حوزه توجه ویژه‌ای داشته باشد تا هرچه سریع‌تر زمینه تکمیل این پروژه‌ها فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان به بازدید صورت گرفته از ورزشگاه‌های استان یزد اشاره کرد و افزود: ورزشگاه‌ها همچنان تجهیزات لازم و ضروری مورد نیاز دارند که باید برای تکمیل آن منابع لازم تزریق شود.

سجادی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم منابع لازم برای این منظور و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را تامین کنیم و تا جایی که امکان‌پذیر است این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی به ورزش بانوان اشاره کرد و ادامه داد: در تمام نقاط استان یزد از جمله اردکان ظرفیت‌های خوبی در این حوزه وجود دارد که باید نسبت به شناسایی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها توجه لازم را داشته باشیم.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران صبح امروز با حضور در استان یزد، دوازدهمین سفر استانی خود را آغاز کرد و همراه وی چند تن از وزرا و معاونین ایشان به عنوان نمایندگان دولت در شهرستان‌های مختلف استان حضور پیدا کردند و در جریان بررسی مسائل و مشکلات هر شهرستان قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.