هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر امروز به طور کامل برگزار خواهد شد که در حساس‌ترین مسابقات استقلال میهمان آلومینیوم در اراک است و پرسپولیس در تهران از تراکتور میزبانی می‌کند.

استقلال به دنبال تداوم صدرنشینی در اراک

شاگردان فرهاد مجیدی که به عنوان صدرنشین به اراک سفر کرده اند برای تداوم صدرنشینی و حفظ فاصله شان با دیگر رقیبان کار سختی را در پیش دارند؛ چرا که تیم رسول خطیبی تا همین هفته پیش که مقابل صنعت نفت با سه گل مغلوب شد به همراه استقلال، تیم‌های بدون شکست لیگ بودند و بهترین خط دفاع را در اختیار داشتند. بدون شک کسب امتیاز در اراک کار راحتی برای آبی‌پوشان نخواهد بود. اما در دیگر بازی حساس امروز پرسپولیس نزدیک‌ترین تعقیب کننده استقلال در آزادی میزبان تراکتور تبریز است. تراکتور که در این فصل آن تیم شاداب همیشگی نیست در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته و یقیناً برای خروج از بحران به مصاف شاگردان گل محمدی خواهد رفت.

در بازی مهم دیگر هفته سیزدهم پدیده در مشهد میهمان سپاهان است؛ سپاهانی که زخمی نتایج سه هفته اخیرش است و فقط برای پیروزی به مشهد آمده است. شاگردان سید عباسی نیز که پس از مدت‌ها هفته پیش مقابل پیکان به یک امتیاز دست یافتند امیدوارند بتوانند این هفته نیز یقه نویدکیا و شاگردانش را بگیرند.

برنامه بازی‌ها

دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰

مس رفسنجان - صنعت نفت آبادان     ۱۴:۰۰

پدیده مشهد - سپاهان            ۱۴:۳۰

نفت‌ مسجدسلیمان - گل گهر     ۱۵:۰۰

هوادار - نساجی مازندران     ۱۵:۰۰

آلومینیوم اراک - استقلال     ۱۵:۰۰

ذوب آهن -     فجر سپاسی     ۱۶:۱۵

پرسپولیس     - تراکتور                      ۱۷:۰۰

فولاد - پیکان                                      ۱۷:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.