بجنورد- بهسازی شبکه برق روستاهای «درتوم»، «قلعه محمدی» و تامین برق مشترک «امام وردی» و «نیستانه» با اعتبار بیش از ۷/۷ میلیارد ریال انجام شد.

بهسازی شبکه برق روستایی با اعتبار بیش از ۷/۷ میلیارد ریال انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بجنورد با بیان این مطلب اظهارکرد: در روستای «درتوم»، پروژه اصلاح ۵۱۰ متر شبکه فشارضعیف، ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط و جا به جایی ۱۹ پایه انجام شد. 

حسن چاهی ادامه داد: همچنین در این روستا ۱۶ دستگاه چراغ برای جا به جایی پایه، رفع حریم، ترمیم، اصلاح شبکه برق و افزایش روشنایی معابر با صرف یک و نیم میلیارد ریال اعتبار نصب شد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث ۱.۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با نصب ۴۱ پایه فشار ضعیف و ۵۶ دستگاه چراغ برای تامین برق متقاضیان جدید و افزایش روشنایی معابر روستایی در روستاهای «امام وردی»، «نیستانه» و «گریوان» با مبلغ ۳/۷ میلیارد ریال اجرا شد. 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بجنورد به پروژه جا به جایی ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط با نصب ۴ پایه و احداث ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در روستای «قلعه محمدی» نیز اشاره و بیان کرد: برای بهسازی شبکه برق در این روستا یک دستگاه ترانس ۲۵ به ترانس ۵۰ کیلوولت آمپر با هدف رفع حریم، ترمیم و اصلاح، افزایش ظرفیت شبکه، کاهش افت ولتاژ و تامین برق متقاضیان جدید تقویت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.