مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و سه نفر برای بدست آوردن این عنوان رقابت می‌کنند.

صندلی ریاست فدراسیون شنا به چه فردی می‌رسد؟

به گزارش قدس آنلاین، انتخابات ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو قرار است روز دوشنبه ۲۰ دی ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و از این رو محمد بابایی، حامدرضا خانی طالقانی و محسن رضوانی به عنوان کاندیدا در این انتخابات حضور پیدا کردند.

محسن رضوانی ملی پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو از سال ۹۲ طی دو دوره متوالی ریاست فدراسیون شنا را بر عهده داشته و هم‌اکنون با پایان دوره دوم و تا برگزاری مجمع انتخاباتی، کاوه احمدی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شده است. 

حامدرضا خانی طالقانی یکی دیگر از نامزدهای ریاست این فدراسیون، قهرمان اسبق رشته شنا است که در دوره قبلی انتخابات نیز به عنوان نامزد حضور داشت و در نهایت یک رای آورد. او با روی کار آمدن رضوانی در دروه اول در یک مقطع کوتاه به عنوان مربی تیم شنا آزاد انتخاب شد. 

محمد بابایی نیز در گذشته مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و معاون توسعه امور ورزش و همچنین مدیریت برنامه ریزی، آموزش و تحقیقات اداره کل تربیت بدنی استان قم بوده و همچنین در یک دوره از انتخابات فدراسیون نجات غریق به عنوان کاندیدای ریاست حضور داشته است. 

به نظر می‌رسد با توجه به اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون شنا، محسن رضوانی بار دیگر با کسب اکثریت آرا برای سومین دوره متوالی ریاست این فدراسیون را بر عهده بگیرد و اهداف کوتاه‌مدت و بلند مدت خود را در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو پیش ببرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.