سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.

 مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت بدانند

به گزارش قدس انلاین و به  نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان مه ولات اظهار کرد: امروز فرصتی برای خدمتگزاری ایجاد شده است که باید قدردان این فرصت باشیم چون  هیچ عبادتی به پای خدمت به خلق نمی رسد و مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.

وی افزود: اگر رفتار ما طبق قرآن باشد می توانیم مدیر جهادی اسلامی باشیم.

طباطبایی از مه ولات به عنوان شهرستانی شهیدپرور یاد کرد و گفت: سرپرست جدید فرمانداری مه ولات، فردی توانمند و باتجربه است که انشاءالله در مسیر خدمت به این مردم لایق، گام برخواهد داشت. ما باید فضا را برای حضور و سرمایه گذاری مردم آماده کنیم تا شاهد شکوفایی قابلیت ها و توسعه هرچه بیشتر مه ولات باشیم.

شایان ذکر است که در این مراسم، مجتبی علی نژاد به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مه ولات معارفه شده و از خدمات مصطفی محمدی، سرپرست سابق فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.