نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر میانگین تخصیص اعتبار عمرانی حاشیه شهر مشهد ۱۵ درصد است که تلاش می‌کنیم این میزان را به ۳۰ درصد برسانیم.

افزایش ۲برابری بودجه عمرانی حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس انلاین، مهدی ناصحی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: باید با اقدام جهادی فاصله بوجود آمده بین حاشیه و متن شهر را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه از هرگونه نقد عالمانه استقبال می‌کنیم ادامه داد: این روزها عده‌ای در فضای مجازی به دنبال نقد غیرمنصفانه مدیریت شهری هستند اما حاشیه سازی نتیجه ای جز تلف کردن وقت مدیریت شهری ندارد.

اجرای طرح چله خدمت به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه شهر مشهد

وجود ۹۹درصد معابر خاکی مشهد در حاشیه شهر

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین با اشاره به سالروز فرار شاه خائن از کشور در ۲۶ دی ماه سال ۵۷ گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و این مشارکت باید در عرصه‌های مختلف مشهود باشد.
رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در نطق پیش از دستور این جلسه گفت: با حفظ وحدت می‌توان کارآمدی را افزایش داده و مطالبات مردم را پاسخ داد.
مجید دبیریان افزود: با حفظ وحدت میدان گفتگو باز و بساط تخریب برچیده می‌شود و باید هویت اصولگرایی را به هویت حداکثری تبدیل کرد.
وی ادامه داد: پرداختن به دعواهای جزئی که گاه و بیگاه مردم و مسوولان را مشغول می کند، غفلت از آرمان اصلی و حل مشکلات مردم است و متوقف شدن در اختلافات فاقد ارزش، اشتباه استراتژیک است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای دستیابی به فهم مشترک و تقویت وحدت، برگزاری نشستهای گفتگو محور ضروری است و شورای شهر مشهد آمادگی برگزاری اینگونه نشستها را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.