مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت حضوری مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی این استان از ۲۸ دی ماه از سر گرفته شد.

از سرگیری فعالیت حضوری مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، قاسمعلی خدابنده افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی این استان که پیش از این به علت نگرانی از شیوع سویه جدید کرونا از چهارم دی ماه تعطیل اعلام شده بود، بر اساس بازدیدهای به عمل آمده توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش از امروز به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالیت خواهند داشت.   

وی ادامه داد: دستورالعمل بازگشایی این مراکز به ادارات آموزش و پرورش ارسال شده و بر این اساس مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی پس از برگزاری جلسه با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و بررسی مجدد شرایط و ظرفیت ها، ارائه درخواست کتبی خود برای بازگشایی، تکمیل فرم های الکترونیکی و خود اظهاری طراحی شده، می توانند مجوز آغاز فعالیت های حضوری خود را از ادارات آموزش و پرورش دریافت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمامی مدارس استثنایی نیز از روز چهارشنبه ٢٩ دی ماه فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی به شکل حضوری از سر خواهند گرفت.

خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.