نماینده مردم ایرانشهر گفت: ایرانشهر به عنوان مرکز فرهنگی استان، نیازمند یک مجتمع فرهنگی هنری جهت اعتلای فرهنگ و هنر می باشد.

ایرانشهر نیازمند  مجتمع فرهنگی هنری است

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر با حضور عبدالناصردرخشان نماینده مردم شریف شهرستانهای ایرانشهر،بمپور،راسک،سرباز،دلگان،فنوج،لاشار و بخش های بنت،آشاروآهوران  در مجلس شورای اسلامی،  فرماندار و  سرپرست شهرداری واعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ایرانشهر برگزار شد. در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر عبدالناصر درخشان  همدلی اعضای شورای شهر را در انتخاب شهردار تبریک  گفت  و افزود : با همکاری  فرماندار و سایر مسئولین اجرایی در کنار شهردار و اعضای شورای شهر خواهیم بود.

درخشان افزود: تنها استانی هستیم که در شرایط خاص بودجه ای کشور کارهای عمرانی متوقف نشده و در حال انجام است.

وی گفت :مسئولین شهرستان باید به عنوان یک سیستم واحد در جهت خدمت و جلب رضایت مندی مردم عمل نمایند و از تمام ادارات و دانشگاه ها می خواهم در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی خود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان حمایت کنند چرا که این  دو اداره پایه های توسعه ی فکری یک انسان متمدن را ترسیم می نمایند.

عبدالناصر درخشان افزود :ایرانشهر به عنوان مرکز فرهنگی استان، نیازمند یک مجتمع فرهنگی هنری جهت اعتلای فرهنگ و هنر می باشد.

 وی گفت :با پیگیری های  مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در آینده ای خیلی نزدیک دو بالگرد در ایرانشهر و چابهار مستقر خواهد شد.

درخشان بیان داشت :بی تدبیری و سوء مدیریت ها سبب ایجاد صفوف نان، گاز و.... شایسته ی مردم شریفمان نیست، عدم توجه به رضایت مردم بنا بر گفته ی مقام معظم رهبری خط قرمز ماست.

 وی افزود :کشاورزی ما به نسبت آب مصرفی بهره وری لازم را ندارد، مدیران ذیربط باید نگاهی تحول گرا داشته باشند.

 عبدالناصر درخشان گفت :بودجه استان از سه هزار میلیارد به سیزده هزار میلیارد افزایش پیدا کرده که هفت هزار میلیارد آن تاکنون تخصیص پیدا کرده که نشان از توجه و نگاه ویژه مسئولین کشور به استان ما دارد از مسئولین میانی استان  توقع داریم نسبت به جذب اعتبارات و تعریف پروژه های جدید اقدام کنند.

درخشان بیان داشت :هرگز به دنبال انتصابات و تغییر مدیران نیستم اما وقتی مردم بابت مشکلاتی مانند نان و گاز و...  ناراضی باشند قطعا به دنبال تغییر خواهم بود.

در ادامه جلسه شورای اداری،سعید دیده ور سرپرست شهرداری ایرانشهر گفت : پیش از بحران نیاز به برنامه ریزی و اقدام داشته باشیم.

دیده ور اظهار داشت: باتوجه به بحران و آبگرفتگی های اخیر در جنوب استان ، میطلبد اهم اقدامات در ایرانشهر  از جمله تقویت و استحکام سازی سیل بند حفاظتی شهر ، پیگیری شبکه آب و فاضلاب شهری و دفع آب های سطحی، در دستور کار قرار گیرد تا شاهد خسارات ناشی از بارندگی ها ،سیلاب و روان آب ها نباشیم .

سرپرست شهرداری ایرانشهر افزود : شهر ایرانشهر با هشت پهنه حاشیه نشینی که پنج محله طرح مطالعاتی انجام شده که متاسفانه در سنوات قبل هیج اعتباری تخصیص نیافته است

وی در ادامه گفت : آنچه که انتظار مردم  و مسئولین از شهرداری بابت ارائه خدمات در سطح می باشد مستلزم پرداخت بدهی سازمان های دولتی به شهرداری است ( عوارضات پروانه ساختمانی، نوسازی ،بهای خدماتی ، بهای املاک ) .

دیده ور افزود:  تعامل و همکاری نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری  قبل از عملیات اجرایی( توقیف حساب و املاک ) سازمان ها را خواستار شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.