۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 785845

پس از روزهای پرنوسان بازار ارز، امروز دلار آزاد پس از چند هفته به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت.

دلار به کانال ۲۷ هزار تومان بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، در این ساعت از معاملات، دلار آزاد با حدود ۱۵۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده ۲۷ هزا ر و ۹۵۰ تومان معامله می‌شود. روز گذشته دلار آزاد در آخرین ساعت از معاملات، ۲۸ هزار و ۱۵۰ تومان معامله می‌شد.

طبق اعلام کانون صرافان نیز، دلار در صرافی‌ها، ۲۴ هزار و ۹۳۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۲۲۹ تومان برای فروش قیمت خورده که نسبت به دیروز اندکی افزایش داشته است. روز گذشته دلار در صرافی‌ها، در محدوده ۲۴ هزار و ۹۰۶ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۱۸۹ تومان برای فروش معامله می‌شد.

یورو نیز در این ساعت و در صرافی‌ها، ۲۸ هزار و ۱۳۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴۸۷ تومان برای فروش قیمت خورده که نسبت به روز گذشته حدود ۳۰۰ تومان کاهش یافته است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها، ۲۸ هزار و ۳۶۸ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۰۱ تومان برای فروش قیمت خورده بود.

در صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار کاهش بسیار اندکی را تجربه کرده است. به این ترتیب دلار در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۵ هزار و ۱۱۹ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۸۶۹ تومان برای خرید قیمت خورده است. این درحالی است که صرافی ملی دیروز قیمت دلار را ، ۲۵ هزار و ۱۳۲ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۸۸۲ تومان برای خرید اعلام کرده بود.

یورو نیز امروز ۲۸ هزار و ۲۴۱ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۶۰تومان برای خرید در صرافی ملی اعلام شد. در حالی که دیروز ۲۸ هزار و ۶۹۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۰۷ تومان برای فروش نمایان شده بود که کاهش ۴۰۰ تومانی را نشان می‌دهد.

منبع: اقتصادآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.