مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: به دلیل شیوع سویه جدید بیماری کرونا، کلیه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس این شهرستان به استثناء مدارس چندپایه روستایی، به مدت ۱۰ روز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدارس گناباد غیرحضوری شدند

به گزارش قدس انلاین، حسین احمدی عنوان کرد: به دلیل شیوع سویه جدید کرونا در کشور از جمله در شهرستان گناباد بنا بر آخرین تصمیم ستاد کرونا شهرستان در تاریخ یکشنبه، ۱۰ بهمن ماه، کلیه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان گناباد به استثنای مدارس چندپایه روستایی از تاریخ سه‌شنبه، ۱۲ بهمن ماه، به مدت ۱۰ روز و تا پایان هفته آینده به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

وی اظهار کرد: منظور از مدارس چندپایه روستایی مدارسی است که از یک تا ۱۵ نفر دانش‌آموز دارند و در این مدارس با توجه به اینکه تراکم جمعیت پایین است، فعلا آموزش در آن به صورت حضوری و البته با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دنبال خواهد شد اما چنانچه دانش‌آموز یا دانش‌آموزانی علائم‌دار شوند، فعالیت این مدارس نیز غیرحضوری می‌شود.

طی یکی ۲ روز گذشته به طور میانگین ۷ الی ۸ دانش‌آموز به کرونا مبتلا شده‌اند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد در مورد ابتلای دانش‌آموزان این شهرستان به کرونا نیز گفت: در یکی ۲ روز گذشته به طور میانگین هفت الی هشت دانش‌آموز به کرونا مبتلا شده‌اند. با توجه به صعودی بودن این آمار و قدرت سرایت بالای سویه جدید، تصمیم بر این شد که فعلا فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس شهرستان به صورت غیرحضوری باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: همکاری مدارس با ستاد کرونا خوب است و بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی مدارس شهرستان بالای ۸۵ درصد مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و در مواردی نیز که ۲ الی سه دانش‌آموز در مدرسه‌ای به کرونا مبتلا شوند، کل فعالیت‌های آن مدرسه باید به صورت مجازی باشد که یکی ۲ مورد در هفته اخیر داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا و طی ۲ سال اخیر همکاری خانواده‌ها با مجموعه تعلیم و تربیت شهرستان بسیار خوب بوده و امیدواریم این همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد و در روزهای پیش‌ رو هم خانواده‌ها شرایط آموزش مجازی را در منازل برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا هر چه سریع‌تر اوضاع به روال عادی بازگردد و بتوانیم فعالیت‌های حضوری را از سر بگیریم.

بنا بر آخرین به‌ روزرسانی نرم‌افزار ماسک در حال حاضر شهرستان گناباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و بنا بر گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ تست انجام شد که تست ۸۴ نفر مثبت اعلام شده است. همچنین در حال حاضر سه نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری هستند. کل قربانیان کرونا از ابتدای شیوع تاکنون ۳۶۵ مورد گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.