۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 785984

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌گوید: «اول فوریه با امارات و در ماه مارس با کره جنوبی و لبنان بازی می‌کنیم. ما نیز از ژاپن دعوت‌نامه دریافت کردیم. برنامه‌های زیادی وجود دارد و مهم‌ترین چیز این است که به‌خوبی آماده شویم».

آخرین بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا بود که شاگردان کارلوس کی‌روش با سه گل مقابل سامورایی‌ها بازنده شدند. پیش از آن تیم ملی یک بازی دوستانه با ژاپن در تهران هم داشت که در روز گلزنی سردار آزمون جوان دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی از پیشنهاد ژاپن برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ایران خبر می‌دهد که به نظر برگزاری این بازی بعید است.

از آنجا که تیم ملی ایران ماه‌هاست در حسرت یک بازی تدارکاتی قرار دارد، رسانه ها با استقبال از این پیشنهاد به شکل فوق‌العاده‌ای این موضوع را پوشش دادند تا شاید تیم ملی پس از مدت‌ها با یک تیم مدعی ملاقاتی دوستانه داشته باشد، اما پس از گذشت چند ساعت از انتشار این خبر مشخص شد پیشنهاد ژاپن که دراگان اسکوچیچ از آن خبر داده بود پیشنهاد جدیدی نیست، بلکه این پیشنهاد چندی پیش به فدراسیون فوتبال رسید اما از آنجا که فدراسیون فوتبال گرفتار مشکلات مالی فراوانی است و پولی برای پرداخت هزینه‌های غیر منتظره ندارد، این پیشنهاد در همان ابتدای کار رد شد . گویا ژاپنی‌ها برای انجام فرایند آماده سازی خود این پیشنهاد را چند وقت پیش به فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنند اما در نامه ارسالی خود عنوان می‌کنند هزینه‌های اقامت تیم ملی در محل برگزاری بازی و رفت و آمد آن‌ها برعهده طرف ایرانی خواهد بود، به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال از پذیرش این موضوع خودداری می‌کنند و به طرف ژاپنی پیشنهاد می‌دهند چنانچه میزبانی ما و هزینه‌های مرتبط با برگزاری اردو با شما باشد،حاضر به قبول این پیشنهاد هستیم. با این احتساب رویای بازی ایران و ژاپن در خرداد ۱۴۰۱ بعید است رنگ واقعیت به خود بگیرد و تیم ملی باید به دنبال پیشنهادی دیگر باشد تا بتواند پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر آماده سازی مدنظر کادر فنی خود را به‌درستی انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.