مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چند مدرسه در مشهد به‌خاطر مثبت بودن تست تعدادی از دانش‌آموزان تعطیل شده است.

تعطیلی چند مدرسه در مشهد به‌خاطر شیوع کرونا

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مجیدی‌فر اظهار کرد: وزارت بهداشت اعلام کرده است که اگر در کلاس درس، یک نفر دارای PCR مثبت و مشکوک بود، قطعاً آن کلاس به شکل مجازی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این‌که دانش‌آموزان بخش مهمی از جامعه را شامل می‌شوند، افزود: بر اساس دستورالعمل مربوطه، در هر مدرسه‌ای اگر دانش آموزانی که تست PCR آن‌ها مثبت شود و تعداد رو به بالا باشد، آن مدرسه به مدت ۱۰ تعطیل خواهد شد.

وی بیان کرد: هنرستان سید جمال، شهید کاوه و چند مدرسه دیگر در مشهد به علت مثبت بودن تست کرونای تعدادی از دانش‌آموزان و نسبت افزایش این تعداد، در حال حاضر تعطیل شده و آموزش‌ها به‌صورت مجازی انجام می‌شود.

مجیدی‌فر همچنین در خصوص مدارس شهرستان تایباد، قوچان و تربت حیدریه نیز اظهار کرد: به‌طور کلی تمام مدارس شهرستان تعطیل نیست بلکه به‌صورت مدرسه به مدرسه در این شهرستان‌ها تعطیلی صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: تعطیلی مدارس به‌صورت سراسری در خراسان رضوی طی چند روز آینده توسط ستاد کرونا تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.