مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب با بیان اینکه مردم بلوچ، یار وفادار نظام و انقلاب هستند گفت: تحول اقتصادی لازمه پیشرفت کشور است و باید با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی زمینه شادی، رفاه و امید مردم را فراهم کنیم.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب: مردم بلوچ، یار وفادار نظام و انقلاب هستند

به گزارش قدس آنلاین، "عبدالسلام کریمی"  در آیین آغاز عملیان اجرایی سه طرح زیربنایی منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان مردمانی خوب، باوفا و دلسوز دارد که نمونه عملی وحدت اقوام و مذاهب را رقم زده‌اند.

وی افزود: زیرساخت‌های مهمی اینجا وجود دارد اما هنوز مسائلی هم می‌بینیم که حل نشده است، گنج پنهانی در این خطه نهفته است که نمونه بارز آن همین سواحل مکُران است که باید این گنج را با تدبیر، مدرنیته کردن و تکنولوژی، آشکار کنیم.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب تصریح کرد: امیدواریم با اقدامت انجام شده بزودی آب آشامیدنی سالم در اختیار مردم خوب، نجیب و ذی‌حق چابهار قرار گیرد چراکه تاکنون غیر از وفاداری چیزی از این مردم ندیده‌ایم.

وی بیان داشت: امیدواریم خدماتی هم که نظام انجام داده بیشتر از گذشته شود چراکه مردم، قدردان بوده و همواره به عنوان یار وفاداری در کنار حکومت و نظام اسلامی هستند.

ماموستا کریمی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز شور و نشاط را در مردم این منطقه دیدم و امیدوارم که این جشن‌ها تداوم داشته باشد و خوشحالی را در باطن مردم ببینیم و دل مردم ما در همه کشور شاد باشد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.