مالک باشگاه فرهنگی ورزشی چیپس کامل مشهد از برنامه ریزی بلند مدت و چشم انداز های مشخص برای کسب موفقیت در آینده برای این باشگاه خبر داد.

رنجوری: سال آینده برای چهار تیم بالای جدول مبارزه می کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رنجوری در خصوص دستاورد بزرگ این باشگاه و صعود به لیگ برتر می گوید: لیگ برتر کشور یکی از اهداف این باشگاه بود که در این فصل محقق شد و حضور در سال اول در این تورنمنت مطمئنا سختی های خود را دارد که با حضو یک تیم همدل این سختی ها به چشم نمی آید.

او افزود: دیدار فردوس با توجه به موقعیت جدولی دو تیم بسیار حساس و جذاب بود و نتیجه در زمان های پایانی به سود چیپس کامل رقم خورد که بسیار لذت بخش بود و از این تریبون از تمام ارکان تیم تشکر میکنم و با قدرت به دیدار با سپاهان می اندیشیم چون بازی به بازی پیش می رویم.

مالک باشگاه چیپس کامل مشهد در خصوص رده های سنی این باشگاه نیز گفت: در رده پایه امسال در سه رده حضور داشتیم و مطمئنأ در سال آینده این رده هارا برای قهرمانی برنامه ریزی کرده ایم هرچند در رده جوانان کم مهری داوری نصیب تیم ما شد که همه فوتسال دوستان به این موضوع اذعان داشتند و انتظار می رود کمیته داوران لیگ دقت بیشتری در رده های پایه داشته باشند زیرا جوانان از همه لحاظ حساسیت های خاص خود را دارند.

رنجوری در خصوص اهداف باشگاهش برای فصل آینده در لیگ برتر تاکید کرد: برنامه ریزی و هدف گذاری در سال آینده در بین چهار تیم بالای جدول است و این موضوع با رسالت خود یعنی بومی گرایی می‌بایست محقق شود از همین تریبون به همه بازیکنان مشهدی و خراسانی فوتسال ایران اعلام می‌کنم که خانواده چیپس کامل مشهد متعلق به آن هاست و می‌توانیم فصلی روشن را رقم بزنیم و این باشگاه به گرمی از آن ها استقبال میکند.

او درمورد تیم بانوان چیپس کامل نیز گفت: حوزه بانوان بسیار جا برای کار دارد و امسال باتوجه به زمان بسیار کم در ابتدای فصل آماده سازی به خوبی انجام نشد اما بازیکنان بسیار مستعدی را از استعدادیابی هایی که برگزار شد به فوتسال ایران و خراسان معرفی شدند که در فصول بعد حرف برای گفتن بسیار دارند. فصل بعد تیمی متحول شده از چیپس کامل در حوزه بانوان خواهید دید که جزو مدعیان لیگ نیز باشد و با همین رسالت بومی گرایی چون معتقد به این هستیم که جامعه فوتسال خراسان چه در حوزه بانوان و چه در حوزه آقایان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.