رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان محمدزاده را تسلیت گفت.

تسلیت رئیسی برای درگذشت مادر سه شهید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده را تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور در این پیام اظهار کرد: این اسوه صبر و استقامت که در دامن پاک خود سه سرو آزاده و سلحشور هشت سال دفاع مقدس را پرورش داد، همواره الگویی ماندگار برای دختران و مادران بلند همت ایران اسلامی خواهد بود.

متن پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و استقامت که در دامن پاک خود سه سرو آزاده و سلحشور هشت سال دفاع مقدس را پرورش داد و با ایمانی استوار و اراده‌ای مستحکم پیام و یاد فرزندان شهیدش را همچون مشعلی فروزان فراروی راه نسل‌های آینده این مرز و بوم برگرفت، همواره الگویی ماندگار برای دختران و مادران بلند همت ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب همزمان با ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم ولایتمدار مازندران به ویژه شهرستان محمودآباد تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای آن مرحومه مغفوره رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش، و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.