نمایشگاه دو روزه جدیدترین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق کشور، با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز به کار کرد.

نمایشگاه «دستاوردهای فناورانه شرکت‌های خلاق» با حضور «مخبر» آغاز به کار کرد

به گزارش قدس آنلان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس‌جمهور، این نمایشگاه دو روزه با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و خلاق از سه‌شنبه نوزدهم تا فردا بیستم بهمن‌ ماه برگزار و در آن محصولات فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق منتخب در حوزه فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق، فناوری‌های فضایی، حمل و نقل پیشرفته، اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، لیزر و فوتونیک، فناوری‌های حوزه علوم شناختی، آب و محیط زیست، گیاهان دارویی، زیست‌فناوری، نانوفناوری و سلول‌های بنیادی عرضه می‌شود.

محمد مخبر پس از افتتاح این نمایشگاه که همزمان با ایام الله دهه فجر و با همراهی سورنا ستاری معاون علمی و فن‌آوری رییس‌جمهور انجام شد، از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و محصولات تولیدی و صادراتی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.

معاون اول رییس‌جمهور در بازدید دو ساعته خود از این نمایشگاه که با همت معاونت علمی و فن‌آوری ریاست‌جمهوری و در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده، از غرفه‌های مختلف آن از جمله در حوزه‌های احیا و بازیابی تجهیزات پزشکی، ژنتیک، دارویی، سلامت، تجهیزات صنعتی و مدیریت انرژی، برق و الکترونیک، فناوری دریایی آب، انرژی، فن‌آوری‌های شبیه‌ساز، عمرانی و ساختمانی، حمل و نقل، بازی و سرگرمی، گردشگری و کشاورزی دیدن کرد.

همچنین مخبر در جریان این بازدید، پس از شنیدن مشکلات و دغدغه‌های فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان، دستورات لازم را برای تسهیل و رفع مشکلات آنها صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.