مدافع تیم فوتبال استقلال تایید کرد که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم با آنها به دلیل اقدامی که هنگام تماشای فیلم «بیرو» انجام داده اند، برخورد کرده است.

تایید برخورد فرهاد مجیدی با دو مدافع استقلال به خاطر«بیرانوند»

به گزارش قدس آنلاین، محمد دانشگر مدافع استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر پیکان در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود. پیکان تیم جوان و هماهنگ و تاکتیکی است. به آنها خسته نباشید می گویم. سه چهار روز قبل بازی داشتیم و خسته بودیم. خدا را شکر پیروز شدیم و صعود کردیم.

مدافع استقلال تاکید کرد: کمی مشکلات داریم ولی امسال مثل سال‌های قبل بی تجربه بازی در نمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاه مثل مالی یا مشکل زمین دست به کارهای چند سال پیش بزنیم. نه اینکه مشکل نداریم. می‌خواهیم هرطور شده امسال موفق شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

دانشگر افزود: اینکه ما سکوت کردیم دلیل نمی‌شود که مشکل نداریم. یک مجموعه هستیم و باید به هم کمک کنیم. مسیر قهرمانی مسیر سختی است و امیدمان به خدا است.

«مگر بازیکنان استقلال دیروز و امروز از باشگاه دریافتی نداشته‌اند و دیگر بحث مشکل مالی چیست؟» وی در پاسخ به این سئوال گفت: مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم ولی تاثیری روی ما نمی‌گذارد. همه با هم هستیم و تلاش می‌کنیم موفق باشیم.

مدافع استقلال که همراه با سیاوش یزدانی همبازی خود برای تماشای فیلم زندگی علیرضا بیرانوند (بیرو) بدون ماسک در جشنواره فجر حاضر شده بود، تایید کرد که این موضوع ناراحتی و برخورد فرهاد مجیدی را در پی داشته است. دانشگر گفت: بله؛ کار اشتباهی کردیم. عذرخواهی هم کردیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.