رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در سطح یک، فعالیت ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه در سطح شهر مشهد به صورت شبانه روزی است.

 ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران کرونایی در ۱۰ مرکز درمانی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان کاشی رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه در سطح شهر مشهد خدمات سطح یک را به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا ارائه می دهند که فعالیت ۱۰ مرکز شامل مرکز سلامت آب و برق، مرکز سلامت شهرک لشکر، مرکز سلامت وحدت، درمانگاه پنجتن، درمانگاه طبرسی، درمانگاه رضوان، مرکز سلامت احمدی، درمانگاه شریف، درمانگاه آرین و مرکز سلامت امام علی(ع) به صورت شبانه روزی و سایر مراکز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و در برخی از مراکز تا ساعت ۲۴ فعالیت دارند.

وی افزود: همچنین ۲۰ مرکز نیز در شهرستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات ارائه می دهند.

پهلوان خاطرنشان کرد: عموم مردم در صورت ابتلا به علائم بیماری در مرحله نخست ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه مراجعه کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.