آیین اختتامیه جشنواره شعر نبوی از سری برنامه های جشنواره امامت و مهدویت در زاهدان به پایان رسید و درمراسم پایانی این جشنواره علیرضا قزوه به شعرخوانی پرداخت.

جشنواره شعر نبوی در زاهدان به ایستگاه پایانی رسید/شعر خوانی علیرضا قزوه در اختتامیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  واحد خبر و اطلاع رسانی موسسه امامت و مهدویت، مسعود اکبری زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: همواره افرادی که در عرصه فرهنگ و ادب قدم بر می دارند و تأثیرگذار هستند، فراموش نخواهند شد. 

وی با تبریک عید مبعث و خطاب به شرکت کنندگان در جشنواره اظهار داشت: قطعاً از عزت و برکت نام و سبک زندگی رسول گرامی اسلام آنچنان درس گرفته اید که توانستید با کلام موزون و خیال‌انگیزاین صفت های برجسته و معنوی را به صورت شعر درآورید.

اکبری زاده به برنامه های استانی جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: این جشنواره سبب حضور ارزشمند شاعران بزرگ و فرهنگ دوست و فرهیختگان برجسته کشور می شود و جا دارد از نگاه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به فرهنگ اسلامی ایران تشکر کنم. 

در ادامه این جشنواره که در چهار بخش دانش آموزی، اساتید، کارکنان و دانشجویان و آزاد برگزار شد، دکتر علیرضا قزوه و دکتر عباس باقری از مفاخر و شاعران برجسته کشور و همچنین شاعران دیگر به ارائه اشعار خود در مدح حضرت رسول اکرم (ص) پرداختند.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی هم زمان با ۱۳ رجب شروع و تا نیمه شعبان ادامه یافته و در سال جاری در ۱۰ استان کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.