مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد، ۵۷۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان با دریافت تسهیلات اشتغال و ایجاد مشاغل پایدار توانمند شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

توانمندسازی ۵۷۰۰ خانوار مددجوی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته امداد خراسان رضوی ، رضا سلم آبادی در حاشیه ویدئوکنفرانس متمرکز کشوری که با حضور رئیس جمهور به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، افزود: همزمان با این هفته واگذاری ۵۶۹ واحد مسکونی با اعتبار کلی ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با مشارکت خیران، کمیته امداد و بنیاد مسکن انجام شد.
وی به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و از خیران دعوت به همکاری کرد تا زمینه شادکردن نیازمندان را در آستانه سال جدید فراهم کنند، ادامه داد: از ۵۶۹ واحد مسکن واگذار شده ۷۲ واحد مسکونی درشهر مشهد و ۴۹۷ مورد مسکن روستایی در سطح شهرستانهای استان به سرپرستان خانوار واگذار شد.
سلم آبادی اشاره کرد: در این مراسم ۱۲ نیکوکار و ۶ نخبه فرهنگی مورد تجلیل قرار گرفتند.
شایسته ذکر است: در این مراسم به صورت نمادین به ۲ خانواده کلید واحدهای مسکونی واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی  همچنین گفت: همزمان با ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد، ۵۷۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد در  استان با دریافت تسهیلات اشتغال و ایجاد مشاغل پایدار توانمند شده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.