در آیین اختتامیه جشنواره شعر سرو از سری برنامه های جشنواره امامت و مهدویت که ۱۵ اسفندماه برگزار می شود از خانواده شاعران شهید کرمانی تجلیل می شود.

تجلیل از شاعران شهید کرمانی در جشنواره شعر سرو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی موسسه امامت و مهدویت؛ دکتر علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که میزبان جشنواره شعر سرو است در دیدار با احمد گروهی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با اعلام این خبر ادامه داد: شایسته است نهادهای فرهنگی و هنری نسبت به تدوین بانک اطلاعات شاعران و هنرمندان شهید اقدامی موثر و ماندگار انجام دهند .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این نشست بر اهمیت برگزاری جشنواره سراسری شعر سرو و پاسداشت و تکریم خدمات جاودان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اقدام های فرهنگی و خدمات مناسبی برای خانواده های معظم شهدا در زمینه های علمی و فرهنگی داشته و دارد و قابل تحسین است .

گفتنی است؛ جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی هم زمان با ۱۳ رجب شروع و تا نیمه شعبان ادامه یافته و در سال جاری در ۱۰ استان کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.