۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 789986

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به آبادان و بازی برابر صنعت نفت را امروز شنبه برگزار کرد.

استراحت مطلق برای مهاجم مصدوم پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت امروز شنبه زیر نظر کادر فنی و در ورزشگاه شهید کاظمی آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کردند.

* پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی، نکات تاکتیکی لازم را از طریق تصاویر ویدئویی به آنها منتقل کرد.

* با شروع تمرین، بازیکنان بدن‌های خود را زیر نظر مربی بدنساز تیم، گرم کردند. سپس در قالب دو گروه به تمرین پرداختند.

* در بخش بعدی، یک تمرین مهیج برای بازیکنان در نظر گرفته شد که باید در قالب چهار تیم، مسافتی طی می‌شد و بازیکنان با پاس‌کاری و کارهای ترکیبی، توپ را وارد دروازه‌های کوچک می‌کردند و هر تیمی که این مسیر و گلزنی را در وقت کمتری انجام می‌داد، برنده بود.

* در بخش‌های بعدی هم مرور کارهای تاکتیکی و در پایان نیز فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شده و سپس با یک استراحت و وقفه کوتاه، عازم فرودگاه شدند تا با یک پرواز اختصاصی راهی آبادان شوند.

* امید عالیشاه مثل روزهای گذشته در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. حامد پاکدل به دلیل تجویز پزشکان و اتفاقی که برای او رخ داد، امروز هم استراحت داشت و تمرین نکرد. سیامک نعمتی که باید ریکاوری بعد از عمل جراحی خود را انجام بدهد. میلاد سرلک هم به دلیل مصدومیتی که در بازی برابر مس رفسنجان برای او پیش آمد، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم انجام داد و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در برابر تیم صنعت نفت به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.