کتاب تقریرات درس خارج فقه آیت الله علم الهدی به عنوان اثر برگزیده سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی انتخاب شد.

کتاب تقریرات درس خارج فقه آیت الله علم الهدی به عنوان اثر برگزیده سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی انتخاب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، در سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی که به همت مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی وابسته به دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، از کتاب ( مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت امام زمان علیه السلام ) به عنوان اثر برگزیده بخش آثار نمایندگان محترم مجلس خبرگان تقدیر به عمل آمد.

کتاب ( مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت امام زمان علیه السلام ) حاصل تقریرات درس خارج فقه امام جمعه مشهد در سال تحصیلی ۹۴-۹۵ است که در پاییز سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان چاپ و منتشر شده است.

در این کتاب که در مقام تبیین و دفاع از نظریه مشروعیت قیام و اقامه حکم در عصر غیبت بر اساس ادله معتبر فقهی به رشته تحریر درآمده، عناوین سه گانه «حکومت و دولت از منظر آموزه‌های اسلامی»،

«ادلّه مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت» و «اشکالات نظریه مشروعیت قیام و تشکیل حکومت در عصر غیبت» مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب به فروشگاه انتشارات حوزه خراسان به نشانی مشهد، خیابان امام خمینی، حدفاصل امام خمینی ۳۲ و ۳۴ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.