رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت شورایشهر مشهد مقدس گفت: در توافقی صورت گرفته پس از ۱۵ سال پادگان ارتش جابه‌جا شده وضعیت معابر و املاک مربوطه نیز در توافق‌نامه‌ای تعیین تکلیف می‌شود.

بازشدن قفل پادگان ارتش در مشهدمقدس پس از ۱۵ سال/ معابر و املاک تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای شهر مشهد، مجید دبیریان پیرامون مجموعه اقدامات صورت پذیرفته پیرامون جابه‌جایی پادگان ارتش اظهار داشت: پس از درخواست شهردار مشهد از حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی مبنی بر جابه‌جایی پادگان ارتش و بازگشایی معابر مسدود شده که سبب نارضایتی مردم، سنگین شدن ترافیک و عدم دسترسی شهروندان شده بود، این موضوع حسب دستور حجت‌الاسلام اژه‌ای در دستور پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهردار مشهد درخواست کرد که سازمان قضایی نیروهای مسلح فصل‌الخطاب این مسئله باشد و نیز فرمانده نیروی زمینی ارتش حکمیت سازمان مربوطه را قبول کرد، موضوع به صورت ویژه از سوی حجت‌الاسلام احمدرضا خاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفت و منتج به توافق سه‌جانبه میان شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و ارتش شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: ماحصل توافق آن است که پس از ۱۵ سال پادگان ارتش جابه‌جا شده و وضعیت معابر و نیز املاک مربوطه در توافق‌نامه‌ای تعیین تکلیف می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.